У той час як сучасні молоді жінки користуються більшою
свободою і рівноправністю як в своїй кар'єрі, так і в стосунках, ніж попередні
покоління, нові дослідження показують, що в порівнянні з літніми представницями
прекрасної статі їм не вистачає впевненості та позитивної самооцінки.
Цікава статистика
За результатами дослідження поколінь, проведеного Weight
Watchers, в середньому молоді жінки мають на 50% менше позитивного уявлення про
свою особистість в порівнянні зі своїми матерями, а також одна третина їх думок
протягом дня наповнена негативізмом. Для жінок з Великобританії існує сильна
кореляція між упевненістю в фізичних даних і загальним щастям. При цьому 20%
жінок, вік яких склав 50-65 років повідомили про те, що у них була присутня
впевненість в собі, коли їм було 30 років, а 74% жінок з цієї ж групи
погодилися з тим, що вони були щасливі, незважаючи ні на що. Менше 10%
30-річних жінок вважають, що вони задоволені своєю зовнішністю, і тільки 66%
відчувають себе абсолютно щасливими у всіх сенсах.
Запорука впевненості в собі - фізична форма
В результаті опитування стало ясно, що 59% молодих жінок
більш ніж в чотири рази більше уваги приділяють своїй фізичній формі, працюючи
над своїм тілом і займаючись фітнесом. Крім того, тільки 5% з цих жінок
відповіли, що вони були задоволені своїм тілом, а майже половина (47%) заявили,
що організм став вразливою темою, яка змушує їх відчувати себе глибоко
нещасними.
Професійні можливості
Проте молоді жінки повідомили про більш високий ступінь
впевненості в своїх відносинах і професійні можливості. Їх матері погодилися з
тим, що в порівнянні з ними сьогоднішні молоді жінки набагато більш забезпечені
всілякими правами. Доктор Кеті Теппер, старший викладач психології в City University
London, сказала: «Не дивно, що ці дані свідчать про те, що сучасні молоді жінки
відчувають себе набагато менш впевненими фізично, ніж старше покоління в тому ж
віці. Серед молодих жінок спостерігається підвищення рівня ожиріння, що може
сприяти зниженню впевненості в собі і привести до зниження емоційного фону ».
Більше половини жінок старшого покоління погодилися з тим,
що в сучасному житті основний акцент робиться на те, щоб мати гарний вигляд.
Ймовірно, це пов'язано з упевненістю, яка виникає через нинішній кредит
соціальної довіри в ЗМІ. Старше покоління опитаних жінок висловили
задоволеність тим, як вони виглядають в дзеркалі в 38% випадків. Пишаються тим,
чого вони досягли протягом дня, всього 21%.
У молодих жінок є безліч комплексів
Зоя Гріффітс, керівник відділу громадської охорони здоров'я
і автор програми «Спостерігачі за вагою», сказала: «Очевидно, що сучасні жінки
стикаються з усілякими труднощами на всіх етапах життя в більшій мірі, ніж
покоління їхніх матерів. Це стосується кар'єри або особистих відносин, сучасні
представниці слабкої статі прагнуть до максималізму, що народжує комплекси і не
дає відчуття повного щастя». Ця тенденція може надати величезний вплив на
довіру молодих жінок, і саме тому в програмі" Спостерігачі за вагою
"вважається неймовірно важливим той момент, щоб жінки навчилися
вибудовувати сильні і позитивні відносини зі своїм тілом і розумом. Ми хочемо
розширити можливості жінок зосередитися на виробленні їх більшої впевненості в
собі для досягнення позитивних змін». Це дослідження Weight Watchers було
проведено в рамках кампанії WomanKind, міжнародної організації, яка досліджує,
чому сучасні жінки настільки критичні по відношенню до себе і як вони можуть
протистояти цій масовій звичці. Так вони зможуть здійснити більш правильний
вибір, зосередившись на побудові більшої впевненості, щоб бути в гармонії сама з
собою.
Немає коментарів :
Дописати коментар